Kyle XY

Har kollat på CD 1 med Kyle XY. Det är en serie som gick på 5an förr och jag fastnade direkt. Tyvärr missade jag dom första avsnitten och sen slutade dom bara sända den. Vad jag vet så finns det 3 säsonger så ska köpa dom snart också!
Men nu när man har sett från början så förstår man mycket mer, och det är kul att se hur dom utvecklas för en kille som heter Josh är väldigt liten (tycker jag) men i dom senare avsnitten så är han nästan lite vuxen. Alltid kul :)

Han som spelar Finn i Glee va också med i 1 avsnitt. Han är säkert med i fler men det får jag se nästa gång. Är bara 10 avsnitt i denna säsongen...

Läste på Wikipedia att det skulle bli 4 säsonger men man gjorde bara 3, och tydligen lämnades många trådar lösa. Tycker det är dumt när man gör så, nu vet jag ju inte hur den slutar men tanken gör mig lite sur. Det återstår helt enkelt att se!

xoxo linda