Work work

Har inte haft speciellt mycket tid att skriva här. Har blivit en hel del i skolan nu. Men jag är på gång i alla fall, intervjuerna är klara! Det jobbigaste nu är enkätundersökningen, men den får jag kanske ta nästa vecka? Har profil med 7orna imon, så blir lite med dom annars är det onsdag tror jag.
Jag måste ta profileleverna för dom har skrivit på papper att man får ta kort på dom och sånt, för dokumentation och eftersom jag behöver det här till mitt arbete så kan jag ta kort på dom hur jag vill typ. Ska fortsätta ta lite kort imon, men det blir förhoppningsvis bra till sist.

Fick beröm av min handledare och hans kollega angående mina kläder. Dom tycker att jag ser så stilig, snygg och elegant ut. Jag tänker på hur man ska klä sig och dom va så positiva :P Hade ju fluga måndag och tisdag och idag hade jag rosett (glömde ta kort). Men det är kul att höra sånt, händer inte ofta :P
På lunchen stack jag och Emelie till Mandarin Garden och åt kinesmat, har verkligen ätit godare och det var inget folk där :o

Vid halv 7 tiden var med möte med UNF. Tog ungefär 30 minuter sen var det över! Vet inte om det är något i lokalen imon, vill gärna dit lite i så fall, var ett tag sen nu. Så fort jag kommer hem efter körlektionen imon så ska jag baka muffins! Och dammsuga och mamma vill att jag byter lakan för det är för mycket katthår, får eksem av det tror hon. (Nice information! I knävecken till och med...)

Ska fortsätta med skolarbetet nu, ska skriva en krönika om G-kulla. Får se om jag skriver mer sen.

xoxo linda