FUCK!

Surade ju över att frågorna va ändrade på provet och efter att alla va klara så pratade vi med läraren. Han kom med så dåliga bortförklaringar tycker jag. Han sa att han har sagt att vi kanske får leta upp fakta själva, men det är för fan inte min uppgift! Jag har gjort mitt, då ska väl dom andra sköta sig också? Och eftersom han sa att detta var instuderingsfrågor så tar man ju förgivet att det är dom som kommer på provet, eller är jag helt ute och cyklar? Får se hur det går, får svar nästa vecka.
 
Och den andra grejen som förstörde min dag var betyget på psykologiprovet som jag gjorde innan lovet. Det blev IG, bröt nästan ihop för jag har för höga krav på mig. Mitt första IG på gymnasiet och jag vill verkligen inte ha det så. Han sa att han visste att jag va besviken för han har märkt att jag har höga ambitioner. Han sa även att jag har förstått rätt och att jag tänker psykologiskt, jaha, vad har jag då gjort för fel om jag får IG? Tycker han bedömmer helt fel! Så har några saker jag måste kompletera för att få G. Har varit sur hela dagen för allt har känts bra men motsatsen har ju bevisats ett antal gånger. Får se när ska göra om det.
 
Nu ska jag lägga mig och sura framför Twilight 2! Kanske till och med tar en godis.
 
xoxo linda