Dagen

Fick ett litet utbrott i skolan innan. Hade grupparbete på psykologin och jag va den enda som va där, jag va gruppledare också, jag sa att jag vägrar göra det om jag måste va ensam. Efter jag tjurat i ca 30 minuter så va det dags att redovisa. Jag va grupp 1 så fick ju börja... Hade fått in 2 av dom andras arbeten så läste dom med. Va troligen inget kul att lyssna på för jag ansträngde mig knappt. En i gruppen va på historian i morse men stack vid lunch. Läraren borde förstå mig, visst jag kanske överreagerar men ändå så dålig stil. Hoppas jag får plus för det! Dom andra har strulat hela tiden...
Prov på allt detta som ALLA grupperna jobbade om nästa vecka, kommer inte gå bra.

Kom hem för snart 2 timmar sen, har varit på Grönkulla och spelat. Börjar väl sätta sig lite. Varit irriterad sen psykologin så gick inte överdrivet bra att spela, men bara att öva!!

Imon är det praktik, ser inte fram emot det, sjukt segt att sluta 18:00 men men. Ska se om jag kan byta efter jul. Får se.

xoxo linda