Klar!

Har precis läst klart Harry Potter 5 och det känns bra :) men det var mycket som inte stämde med filmen och det är synd... Men man får reda på så mycket mer i böckerna och det gör ju att man förstår bättre.

Har pratat om att tattuera in ett citat från Harry Potter, skulle passa bra för dom som känner mig vet hur mycket jag gillar Harry Potter, både böckerna och filmerna. Googlade lite förra veckan på citat och hittade några, nu hittade jag det även i boken. Glad :D
Tror även att jag har bestämt mig för vilken rosett det blir. Så nu ska jag bara fixa pengar och se om man hittar någon billig och bra :) gör inte alla 3 rosetter samtidigt, gör nog 2 först. Texten får vänta ett tag till, plus att jag kanske ska göra några siffror, men allt sånt får vänta till alla rosetter är klara.

xoxo linda