Hämta My

Har gjort om dom 2 filmerna som han inte var riktigt nöjd med och hoppas dom är bättre nu, skickar in dom när jag har fått musik till dom. Skulle få till i alla fall 1 av dom skrev han igår.
 
Tänkte påbörja en ny film men han vill ha filerna för stora så det går inte. På hans hemsida så är det en gräns på 140 eller 150 MB och då får filmerna vara ca 3:10 minuter som längst och det gör att man blir väldigt bergänsad och inte kan göra så bra som man faktiskt vill...
 
Men nu ska jag klä på mig för att åka och hämta My på stationen. Eller, jag åker i pyjamas, behöver bara ta på mig ett par skor.
Om han inte svarar snart så kan jag ge mig på att städa lite, Janeth kommer tydligen när hon har slutat så jag ska hoppa in i duschen så fort jag och My är hemma igen :) Kanske hinner dammsuga lite också, jag får se hur jag gör!
 
xoxo linda