Shopping - Haga

När vi är i Haga så vill jag alltid in i en affär som heter Kawaii som är väldigt japan/manga inspirerad skulle jag vilja säga, rätt gullig så. Jag köpte alltid mobilsmycken där, nu var det lite tråkigt för jag har typ inga pengar kvar plus att jag inte har min egen mobil och det suger... Men köpte i alla fall detta:
Tycker dom var lite söta :) Ska in på deras hemsida och kolla lite mer sen. Dom har mycket rosetter men till mobilen var dom mest fula och dumma storlekar, men hittade några söta till håret.
 
Var i en antikaffär och där hittade jag armband som glittrade och blev lite kär. Bad My komma in och hon hittade också snygga. Jag hade inte tänkt köpa och då smiter Rickard in och köper det. Tack, världens finaste älskling!
Glittrar jättefint i solen och det gillar jag ;) Tack ännu en gång!
 
xoxo linda