Påven

Blev klar med den nya uppgiften innan rasten och ska nu jobba lite om påven istället, inte det roligaste men vad gör man :) Behövde även avreagera mig lite så skrev för första gången på länge på min andra blogg, skönt! Nackdelen är att där kan jag inte skriva ut namn så jag tror jag ska skaffa mig en bok där jag verkligen kan skriva vad jag vill. Gör inget om dom där hemma råkar få tag på den då det handlar om dom, så det är skönt men tror jag ska gömma den för säkerhets skull ändå.
 
Hade nyss rast så köpte en halv fralla, är riktigt hungrig även om jag åt frukost hemma, men täntke vänta till lunchen. Blir pytt i panna, det brukar faktiskt gå att äta. Håller fortfarande på att lära mig min mobil. Minns inte om jag skrev det igår men jag fick någon programuppdatering och när mobilen hade startats om så var den som ny, det var ny design och nya saker på och allt sånt. Tycker det är kul faktiskt, på så vis behöver man ju inte köpa en ny för den är precis som ny, och fick lite roligare saker på den med som man kanske igentligen inte tänker på. Typ vad det är för färg på bubblorna när man skickar SMS, man kan ändra det på S3 men inte på S2 som jag har, men nu går det :D Lite fånigt, jag vet men det blir helt klart billigare såhär, även om jag inte tänkte byta på ett tag.
 
Tog av plasten igår men fick inte bort allt klister från tejpen så det har kliat hela natten och även nu under dagen. Ska duscha efter vi har jobbat så jag hoppas att det går bort då för det är sjukt jobbigt! Är röd på några ställen och jag får smått panik. Har rätt känslig hud, om man drar med fingrarna lätt över min underarm så kan jag få ont. Suger lite men vad ska man göra!
 
xoxo linda