Tell the world I'm here

Vaknade runt halv 11 tror jag, vaknade bara en gång under natten så jag fick min sköna sovmorgon! Kändes riktigt skönt att bara ligga kvar och veta att man inte behöver stressa. Va uppe nyss och åt frukost och nu tänkte jag ge mig på lite PA eller religion. Åker till stan vid 2 - halv 3 för att träna och sen jobba, har egentligen ingen lust men måste ta tag i det.
 
Elin visade mig ett "spel" igår som jag tycker är sjukt tråkigt men ändå beroendeframkallande så man håller på med det ändå. Det heter TAMAGO. Har säkert funnits länge men jag brukar inte kolla vad det finns för saker, så jag är säkert lite efter.
Det är ett ägg som man ska trycka på 1 000 000 gånger och sen kläcks det. Tyckte jag såg lite bilder på hur det blir när man är klar, men vet ändå inte riktigt vad som händer när man har klarat det.
 
xoxo linda