Yoshi!

Fredag, vilket är riktigt skönt! Solen skiner och ibland är det faktiskt riktigt varmt! Har media och innan hade jag estetisk verksamhet där vi ska måla något surrealistiskt då vi har tidsepoken Surrealism. Jag tänkte först göra en korsfäst Super Mario men han va så svår att måla så det blir Yoshi i rymden som står på en måne/planet och kollar på ett öga.
Här är min skiss på Yoshi, är faktiskt rätt nöjd för detta va första gången och det är inte det lättaste att försöka måla av från datorn. Det som är målat med blyerts är där han är vit. Vi får se hur slutbilden blir, har till vecka 12 på oss!
 
Efter skolan ska jag hem och äta och packa för ikväll blir det utgång med tjejerna! Jag och My fyller år på söndag så vi ska "fira" oss lite, men det är ju även för att vi ska umgås och ha kul så det blir nog en bra kväll! Imon blir det kalas för kusin och moster. Ska se om jag ska vila lite innan vi åker till Växjö, sov dåligt inatt igen.
 
xoxo linda