Bra dag!

Har varit en bra skoldag idag, vi har inte gjort speciellt mycket, men ändå mycket liksom. Vi har fixat klart lakanen till flaket, även kommit överens om en "slogan" att skriva, vi har valt låt och alla utom 3 har betalat flaket. Riktigt bra och jag är förvånad att det gått så bra. Hade även betygprat mer Linus, blev både nöjd och förvånad, på ett bra sätt. Pratade med Jonas om fotobetyget och jag kan bli så irriterad på vissa lärare när dom säger såhär:
"Du ligger mellan G och VG"
Jag: "Vad ska jag göra för att få ett VG?"
Läraren: "Du behöver inte oroa dig."
Men varför säga att man pendlar så då om dom redan "vet"? Lite störande, och detta är inte första gången jag hör det. Pratade även med SYVen om ett betyg som inte riktigt ska "räknas", så jag valde bort psykologi.
 
Hämtade balklänningen efter skolan och den blev bra! Efter det åkte vi hem och grillade, hela familjen + Rickard. Nu ligger vi däckade i sängen och ska inte göra allt för mycket idag.
 
xoxo linda