Kvällen

Har gjort rätt mycket på fotouppgiften så jag är faktiskt klar snart. Inte ett dugg nöjd med den, känns som att man bara babblar på och spårar ur lite från ämnet, men vad ska man göra. Den ska vara argumenterande och det kan man väl typ säga att den är.
 
Nu ska jag hjälpa mamma och packa upp och sen ska vi göra tacos! Sen ska jag inte plugga mer i kväll, ska tvätta och dammsuga. Blir att kolla på TV (Let's dance) och sen ska jag nog läsa lite. Hade tänkt se "Sagan om konungens återkomst" men jag känner att jag inte riktigt har tid till det. Finns ju fler dagar :)
 
Två tjejer i klassen är i Stockholm och ska se Pink, hade med velat se henne. Få tjejer som sjunger så bra som hon faktiskt, och några av hennes låtar är mina favoriter. Hade varit häftigt att se henne så lite avundsjuk är man allt!
 
xoxo linda