On a mission!

Kom hem från Vislanda vid halv 8-8 i morse, gick och la mig med katten, så mysig! Sen vaknade jag runt 12 av att dom ringde från McDonalds, dom frågade om jag kunde köra till Värnamo och hämta 8 backar HB bröd. Hade ingenting för mig och jag fick betalt med timlön och för bensinen så varför inte? Jag hade en liten roadtrip för mig själv! Övervägde att fråga någon om dom ville följa med men struntade i det, kan själv ;) Det är lätt att hitta till McDonald's i Värnamo med så det var ingen fara.

Jag och halva lasten! Det tog totalt högst 2,5 timme, om ens det. Hem och lägga sig och äta för att sen påbörja passet jag egentligen skulle jobba på McDonalds.

Just nu har jag rast, jobbar 17-22 så trodde faktiskt inte jag skulle få någon rast, men tydligen var jag schemalagd på det så då måste jag. Så nu sitter jag här och dricker massa vatten och cola med massa is i, så gott!!


xoxo linda