Just nu!

Håller på att försöka plugga just nu, har gått rätt bra sista tiden för hade besök som klättare lite överallt, nu har hon lagt sig på ett papper jag inte behöver för tillfället.
Men hon är nöjd ändå! Älskar min lilla hårboll ♡ Trodde jag skrev ut alla papper idag på jobbet men gick igenom listan och såg att hag missat 3 stycken, sucks! Har så många olika papper att plugga på och 2 böcker och jag börjar känna att jag inte pallar istället. Vill vara en vanlig medarbetare istället. Men vi får se, kanske blir lättare med tiden. 

Köket gick rätt bra idag, fick beröm och jag la hamburgare själv. Men trivs fortfarande bäst i kassan, känner mig trygg där. Men jag får ge det månaden ut som vi sagt och sen får jah se hur det blir. 
Igår när jag skulle hem blev jag lagom glad när jag såg detta.
Tyvärr syns det inte hur tätt bilen har ställt sig jämte mig. Fick gå framför min bil (höger) för att sträcka armen så jag kunde låsa upp för att sen klättra från passagerar sidan. Skulle låst upp där men låset "lossnade" så gick inte. Hatar vissa människor, jag som ändå är smal kom inte igenom, tänk då en större.

Nu ska jag plugga lite till och sen sova. Ska upp vid 8 imon för vid 9 ska jag byta däck och jag vill hinna vakna till och fixa i bilen innan jag kör ner med den. Sen blir det IKEA med mannen min. Skulle pkt vid 13 men hans dotter är sjuk och kan inte hämtas fören typ 15 så vi får se nör vi kommer iväg. 

xoxo linda