Böcker!

Har spenderat kvällen men att läsa en del i Hungerspelen 2, har inte läst på länge så jag kände att det var dags :) Har säkert 2/3 kvar att läsa men är ju på god väg i alla fall.

För ett tag sen fick mamma massa böcker från vår barndomsväns mamma och jag plockade ut 14 stycken som jag vill läsa, har ju inte överdrivet mycket tid över till sånt just nu, men då kommer jag ju ha fullt upp hela året! I januari läste jag ut 5-6 böcker så det har verkligen minskat, bara hunnit 2 denna månaden.

Älskar böcker och är en sån boknörd! När jag hade beställt en HP bok så bara stog jag och kände på den en stund bara för känslan, och för den var ny. Vill beställa flera stycken men ska vänta, får hålla mig lite tror jag :) Kanske att jag tar en, får se. Böcker är även något som är viktigt för mig, och det är så härligt att läsa! Svårt att säga varför det är viktigt, men det är det. På sommaren så sitter jag ute på altanen och läser i värmen, åh va jag längtar!!

Nej, nu ska jag sova. Gick snabbt och bra på AF, får fixa allt själv men det ska nog gå. Körde även dubbelpass (träning) ikväll som också gick bra, var tyvärr väldigt yr vid snabba rörelser den sista halvtimmen och har haft ont i huvudet hela kvällen sen dess. Så nu ska jag lägga mig och eventuellt göra korsord om jag inte somnar direkt.

xoxo linda