Seg dag

Har gått sådär på McDonalds, jag tycker det gick bra för mig men det finns ju alltid någon som ska klaga, nu var det som vanligt min gamla handledare. Han har alltid minst en negativ sak att säga om mig men så är han inte bättre själv. Elakt att säga men jag hörde chefen klaga på honom, med all rätt! Men annars så har det väl gått bra, varit mycket att göra i och med sporrlovet som är denna vecka, tror att det är enbart därför jag fick jobba vardag för första gången sen december typ. Ska dit imon igen men inte alls lika länge, 11-15.

Höll mig i Växjö efter det, Rickard slutade samtidigt som mig (fast båda fick jobba över lite) så vi passade på att träffas. Vi provade en av de nya McFlurry sorterna, Marabou mjölkchoklad, väldigt god så den får 5/5 faktiskt!

Vid 18 blev det Zumba, det var ett tag sen med Karen, förra veckan så kunde jag bara på torsdagen och då fungerade inte ljudanläggningen och den slog ut både min och Karens mobiler så blev ingen dans eftersom musiken inte fungerade. Ska eventuellt in med mobilen imon efter jobbet och se vad som kan göras, vägrar betala för lagning då det varken va min byggnad eller ljudanläggning, det får ägaren stå för!

xoxo linda