Dåligt samvete

Va hos läkaren idag och My skulle följa med, stod 1 vuxen anhörig så då trodde vi att då får man ta med en extra liksom. Men nej bara jag och en till och J va med. Kände mig så elak, hon har jobbat natt och höll sig uppe för att följa med men så kommer den suraste läkaren (typ) och säger bara 1. 
Sen kom hon på att My och J kunde bytas vid halva tiden typ men hon kläckte ur sig det för sent så M hade hunnit gå ut och vänta istället. Hade hon sagt det när hon nekade så hade det varit mer rättvist. 
Jag som brukar få dåligt samvete lätt hade/har så otroligt dåligt samvete så jag kunde inte ens koncentrera mig hos läkaren. Sen fortsatte läkaren i och för sig att vara snäsig och fräsig så ville egentligen ändå bara därifrån. Men ändå. 

Usch. Ingen super stor sak eller så men ändå. Hade lovat och så hade hon jobbat sen 23 igår och så blir det såhär. Ville bryta ihop. Känslig jag vet, men vet ju också att hon blev besviken. Önskar vi kunde göra om dagen och sagt till redan i väntrummet att dom byts vid. Jäkla surtjärring den där. Tusen gånger förlåt! ♡

Sitter på McDonalds just nu och fikar lite med J för att komma på andra tankar och känslor, och sen ska vi in i lite affärer och kolla. Hoppas kunna vila lite sen också så kanske man mår bättre.

Kul, när jag väl skriver ett litelite längre inlägg så är det ett tråkigt och gnälligt inlägg. Sorry. Men mår sämre över detta än jag trodde. Kommer gladare inlägg sen i alla fall för imon blir det Paris! Och lite bilder på annat eventuellt.

xoxo linda