Sänghäng!

Har en tjej som är lite sjuk här hemma och det har hon varit hela veckan, tråkigt tycker jag. Idag vill hon inte lämna bröstet/famnen/knät så vi ligger och myser i sängen, lägger jag ifrån henne dröjer det inte länge innan hon skriker. 
Läste lite innan men tänkte passa på att kolla på film när hon ändå är så mammig så det blev 50 shades.
Ingen barnvänlig film direkt men hon ligger faktiskt med ryggen mot TVn. 

På lördag är det tänkt att Elin, My och Janeth ska komma och hälsa på så jag hoppas Ellie är frisk då annars får vi nog ställa in. Eller om det bara blir ett kort besök. Min kusin vill gärna att vi kommer till mormor också så hon kan få träffa prinsessan, hon har missat det båda gångerna vi varit där. Är Ellie pigg och klockan inte är för mycket efter besöket här hemma så kanske vi åker dit en snabbis. Sist va jag där till halv 10 och det är aldeles för sent. Men vi får se. Hoppas på att hon blir frisk i alla fall. Förkyld och magont, men hon känns bättre. 

Idag har vi haft första heldagen hemma själva, J kommer inte förens efter 18. Va själva i måndags till 20:30 men va först på BVC, sen Växjö och sen åkte jag till pappa och vi kom hem runt 17. Växjö gick bra, va lite nervös för att gå runt själv på Grand med henne men hon sov som en stock!

xoxo linda