God morgon tisdag!

Försökte göra ett inlägg igår men min mobil dummar sig lite till och från tycker jag, så det gick inte.

I lördags kväll/natt jobbade jag 20-06 och jag var sååå trött när jag kom hem, och ont i hela kroppen så jag kunde knappt gå. Det var mitt längsta pass hittills (i alla fall på McDonalds) plus att det var K-O dagarna så det blev en utmaning för mig. Men det gick!

På söndagen firade vi både mamma och Ellie. Mamma fyllde år och lillan fyllde 291 dagar, vilket är lika många dagar på utsidan av magen som insidan, om jag och barnmorskorna räknat rätt. Min mormor, morbror och ena kusin kom och vi åt super god mat! Tyvärr inga bilder på detta.

Igår packade hela Js familj ihop sig och så drog vi till Danmark. Vi är 10 personer i 2 stugor, och stugorna är som ett mindre hus, och både fräscht och modernt! Ska försöka fota.
Bilresan tog ca 8 timmar och då med 2 matstopp, 1 extra blökbyte stopp, tanka en gång och en felkörning. Helt okej ändå. Segt som attan och Ellie blev lagom irriterad på bilen till slut, men hon sov i alla fall i 3 omgångar (sjuk) så det var bra.

Jag, Ellie, J och hans yngsta syster tog en bil.

Gjorde inte speciellt mycket igår, vi gick och handlade mot kvällen och åt kvällsmat för sen behövde vi natta en övertrött lite tjej som verkligen INTE skulle sova.
Idag blir det Lalandia men först ska jag lämna sängen och så ska alla äta frukost.

Dåliga bilder men det är i alla fall min utsikt från sängen i mitt, J och lillans sovrum. Finns totalt 3 stycken.

xoxo linda