Rena lakan

Nu har alla säng-grejer blivit tvättade efter att jag varir dålig, bort med alla baciller! Dock tror ingen att jag varit magsjuk utan att det "bara" är min galla som bråkar. Hade problem för 2 veckor sen, snart 3, och fick då se upp med vad jag åt. Har troligen inte blivit bra sen dess då det tar tid, och lär väl dröja tills det är helt 100 just nu. Men om vi har fel så det va magsjukan så är jag glad att alla andra fortfarande är bra, antagligen jag som är extra mottaglig bara. 

Får fortsätta passa mig med maten, undvika både rökt mat och det som är mot det fetare hållet. Men hoppas att jag klarar av all mat imon när vi ska fira nyår för till förrätt blir det toast skagen och jag är så sjukt sugen och har varit länge nu, så det hoppas jag går bra ändå. 


Just nu kollar jag HP som går på TV men ska flytta ut till J och äta chips och kolla på Familjetrippen istället, har tyvärr inte dom bästa kanalerna där ute för vår modul till boxerkortet funkar inte i hans TV. Konstigt och irriterande. 

Imon blir det hem till familjen för att fira nyår som sagt. Tyvärr utan J men det får gå ändå. Hoppas på mys och lite sällskapsspel!

xoxo linda