Skrivkramp!

Som några av er säkert vet så skriver jag dagbok. Nu för tiden så blir det allt mer sällan, kanske 2 gånger i månaden, men tiden finns inte riktigt när man har en liten. Men idag har jag försökt medan min lilla har gymmat!
Hon låg och tog ett långt snack med solen! 
Jag lyckades skriva en del medan hon låg där men långt ifrån allt, har ju hänt en del sen jag skrev sist och bara dopet blev några sidor. Totalt skrev jag 11 (!!!) sidor och nu har jag sån skrivkramp i handen!

Tanken va att jag skulle ha egentid för att läsa men har inte hunnit det. Skulle även sorterat bilder men blev inte heller av, får väl försöka imon. Har ju långt ifrån alla bilder från dopet så jag får se hur jag gör där. Ska ju beställa en del också men är snart uppe i 1000 stycken så får dela upp beställningen för det blir för dyrt annars. 

xoxo linda