Sömntuta

Stog och vek tvätt i Ellies "rum" och tyckte det blev tyst i sängen, vänder mig om och ser detta:
Hon har total däckat, vilket är ovanligt för hon somnar i stort sett aldrig utan att ligga på eller jämte mig/J. Trodde inte heller att hon va så pass trött men jag hade fel. Däremot sover hon inte länge när hon somnat/sover själv, ungefär 30 minuter är rätt vanligt, annars sover hon 2 timmar (ibland mer, ibland mindre). Sötnosen! ♡

Och anledningen till att jag skrev "rum" är för vi delar med henne, men det är en slags avskiljare (nytt ord jag just skapat?) vid väggar och tak.
Bilderna är tagna från sängen, men vet inte varför det blev så dålig kvalité. Bakom TVn är hennes skötbord och klädstång och lite sånt. 
Det sticker ut lite som att det varit en vägg där innan, så vi har liksom varsin halva av rummet, därav Ellies "rum".

xoxo linda