Hej lördag! 👋

Vilken härlig dag alltså! Solen skiner och det är helt okej varmt ute, och i sovrummet är det nästan som en bastu. Inte riktigt så illa men varmt och skönt är det. 

Idag har jag och J fixat lite här hemma, vi var "barnfria" sen igår kväll, men Ellie var givetvis här. Så vi åt frukost framför TVn och lillan har varit på strålande humör sen hon klev upp, blir väl så när man sovit nästan hela natten. Hon åt ca 1:30, 5:00 och 10:00. Minns inte exakt men något sånt, och hon vaknade till runt 9 tror jag men då fick hon nappen och var nöjd med det. Super skönt! Hon började natten ute med J och sen hos mig från 5-tiden i sitt babynest, då sover hon mycket mycket bättre. Sover hon bredvid mig vaknat hon typ 1 gång i timmen och ska äta/snutta och då duger inte nappen vilket resulterar i onda bröst för min del. 
Men älskar när hon är såhär glad. 

Vi var på soptippen efter frukosten och då charmade hon kvinnan som jobbade där, pratade och log, och bara va så go och det är klart det smittar av sig. Bebisar har ju den effekten :) min lilla sötnos ♡

Sen var det tänkt att vi skulle duscha och bada innan J skulle hämta pojken och sen åka till sina föräldrar där dottern va, men lillan somnade när hon åt så det blev inget bad för henne. Och nu har hon sovit 1.5 timme. 

Idag ska jag till mormor, ska bli kul för det ska komma en del, men då är det risk att det blir jobbigt för lillan. Vi får se hur det går helt enkelt.

My, igår målade jag mina naglar svarta, tänker vi lika eller? Hade till och med tänkt måla på ett matt lack över.

xoxo linda