Korsord

Idag skickade jag in sista skoluppgiften så nu väntar feedback och ifall jag behöver komplettera. Aldrig hänt hittills men man vet aldrig. Tänkte lägga min fria tid på saker jag förknippar med ledig och sommar, och det är TV-serier, böcker och korsord. Har tyvärr ca 2-3000 bilder att gå igenom och välja ut för beställning men annars lägger jag min tid på det andra. 

Idag har vi varit hos mina föräldrar och sen åkte vi och badade med My och mamma, barnen va såå nöjda ♡ lagom trötta sen så nu sover dom gott i sina sängar. Jag har precis duschat och sitter nu ute och löser korsord en liten stund innan jag med ska sova. 
Imon ska jag jobba så mamma kommer och är lite barnvakt till J kommer hem. Jag börjar när han slutar. Jag bokar aldrig in jobb när det blir såhär men nu ställde jag upp så man får någon lön med. 

xoxo linda