Glee låtar

Älskar jätte mpnga låtar som Glee har gjort. Sitter och lyssnar på "Defying gravity" med Rachel och Kurt. Tycker den är riktigt bra och speciell på något sätt, väldigt fin :)
Visade den för My men hon gillade den inte och hon hörde inte ens refrängen xD Men men, spelar ju inte så stor roll :P



Hämtade mormor idag och allt gick jätte bra :) Stannade ett tag hos henne så jag och My låg och solade på hennes framsida, helt perfekt där när det inte blåser. Sjukt varmt för solen är där typ hela tiden. Tror inte jag fick någon färg men skönt va det :)

Har precis ätit tacos så är så mätt så jag kan spy, men gott va det!

Skol imon, ska lägga mig om ca 3,5 timme och då ska jag hinna duscha, ta kattlådan, ge katterna mat, packa ner datorn, fixa allt jag ska ha med mig imon och sen göra mig klar för att lägga mig, men det ska jag nog hinna :) Vet inte vad jag ska ha på mig imon bara, funderar på ett plagg jag köpte i Ullared, den rosa saken eller den beigea långärmade tunikan :)

xoxo linda