Hård dag

Har hållt igång hela dagen typ. Vaknade vid 10 och innan 11 va jag ute och klippte gräset. Sen åkte vi till tippen och sen plockade jag äppel som va ruttna eller hade ramlat ner. Sen till djursjukhuset med Lisa (gick super bra!) och det tog lite tid, sen till Maxi men jag satt kvar i bilen med Lisa :)

När vi kom hem så blev det dammsuga och sen till tippen och när vi kom tillbaka så satt Janeth i min soffa :P Jag duschade och sen stack vi upp och sen ut och hade trevligt :) Minns inte vilken tid Julian kom men han va också med, och jag har haft det riktigt trevligt och kul :)

Jag, My och Julian har pratat om att börja träna tsm på Idrottskliniken så vi ska dit någon dag och kolla deras erbjudanden eller vad man ska säga. Det är enklare att prata med dom där än att bara gissa sig fram genom datorn.

Ska ge katterna mat och sen fixa mig för sängen, imon blir det Ullared!

xoxo linda