Färgar


Sitter med färgen i. Blev inte så speciellt bra eftersom jag inte ser bak själv. Men men. Kanske gör om det om några veckor eller så, men det viasr sig. 
Lyssnar på musik samtidigt och känner mig allmänt snygg med handduken på ;) 

Kollar på "Livet på BB" också, eller inte kollar precis men det är på och jag kollar ibland i alla fall. Börjar bli hungrig igen så kanske ska ta en macka snart. Ska i alla fall tvätta bort sminket runt ögonen för det kommer rinna i ögonen när jag tvätta ur färgen, och kanske håret, vem vet?

xoxo linda
#1 - Piichas blogg

Hej jag har en tävling på min blogg där du har möjligheten att vinna "Nail Art Fimo Canes Rods Decoration".



Kika gärna in på min blogg för mer info.



Kram/Piicha

#2 - william

söta bilder:D



Vad tycker du om mina bilder på Girighet:D?

#3 - Niles

Awesome!

#4 - Em.

Hejsan!



Allt bra med dig?



kram

#5 - Lollo ♥

Klippte mig idag, hur tycker du det vart?

http://lkbs.blogg.se/2011/july/fore-efter.html



Hoppas dagen varit bra! Kram :D