Usch!

Har suttit i EVIGHETER och försökt limma ihop piercingen, går ju typ inte. Så vi har bestämt att om den inte är hel imon (ligger med lim på sig över natten) så kommer vi åka in imon och se om man kan lämna tillbaka den, har prislappen och kvittot kvar och har ju inte ens använt den för den var ju sönder när jag öppnade påsen, sjukt dåligt tycker jag. Men vi får se, men usch på det!

Mamma kom hem innan och har nu tagit kort på teoripaketen, har inte börjat läsa ännu men det börjar jag kanske med imon?


Ett teoripaket på Dahl's trafikskola kostar 1500:- men om man har tagit moppe kort där så kan man få 500:- rabatt, och vi valde att ta den nu, annars kan man nog välja, även om priset i slutänden är detsamma.
Inga tydliga bilder men där är paketet. Jag tror det var att man kunde komma till trafikskolan och svara på frågor på deras datorer, vet inte om det var att man fick någon lektion på skolan också, men har kollat lite i böckerna och dom ser ut att innehålla i stort sett allt. Eller jag vet ju inte eftersom jag inte vet så mkt om det teoretiska, men det märker vi :)

Om det inte blir Växjö imon så har jag som vanligt min "städ-dag" men jag städar ju även om jag åker, blir klar lite senare bara. Ska se om vi går en runda imon, i så fall måste vi tvinga med Hannes så vi får se hur det kommer gå :P

Nu ska jag göra mig klar och sen upp och äta jordgubbar. Slipper ju tvätta ansiktet eftersom jag gjorde masken innan.
Just det, när  vi hade varit och handlat på ICA så kommer en liten utlänskt (intget illa menat) flicka mot mig, My och pappa och bad om pengar! Det har aldrig hänt där förr. Sen var ju hon lite dum, om man är utanför en affär så ska hon ju inte förvänta sig att hon ska få något eftersom man gör av med pengar där inne. Då har man ju ingen lust att ge pengar till någon som kanske faktiskt inte behöver dom så otroligt super jätte mkt, eller så har man inte så mkt pengar kvar efter att man har handlat? Bara undrar liksom...

xoxo linda