Blondinbella

För ca 1 år sen så hade jag hört rätt mkt om Blondinbella, eller Isabella Löwengrip som hon egentligen heter. Men jag hade aldrig läst hennes blogg. Sen "tipsade" Emelie i min klass mig om hennes bok. Så jag läste den och den var faktiskt bra och då kände jag att jag var tvungen att kolla hennes blogg.
Jag tror det var så i alla fall. Och jag tycker att hon är den bäst av alla bloggar jag läser. Hon kanske inte har en speciellt rolig blogg att läsa men hon har ett ganska intressant liv. Hon pluggar utomlands, eller egentligen så pluggar hon i Sverige men hennes skola ligger i Zurich (?) så hon gör det på distans då, men åker till skolan då och då.

Hon gör så mkt. Skrivit en bok, som jag tycker var väldigt bra. Hon håller på med en tidning under nästan samma namn, "Egoboost Magazine". Boken heter "Egoboost" och hon håller nu på med fortsättningen till den. Vill läsa tidningen men vet inte var man kan hitta den, men jag får leta!

Hon har eget klädmärke fast jag tycker inte hennes kläder är SUPER snygga men dom är ju inte fula heller!
Hon har massa föreläsningar och är då ute och åker till massa olika ställen.

Jag gillar henne helt enkelt :P



(Foki håller ju på med et teget klädföretag och det ska bli kul att se hennes kläder när dom är klara för jag gillar hennes stil så vem vet, kanske beställer något när allt är klart?)

xoxo linda