Earth hour

Vet inte hur det stavas men vi gissar på att det stavas så ;)
I alla fall, de e ju nu och jag bryr mig egentligen inte så mkt om det för jag vet inte varför man gör så, men jag tyckte de skulle bli mysigt att tända ljus och lyssna på musik, så det är precis det jag gör nu :)
Känns helt okej, är lite mörkrädd men det går bra så länge jag inte är vaken själv, och det är jag ju inte nu så det går bra ;)

Vet inte om det är så speciellt många som släcker eller inte. Jag minns att förra året så sa jag till mamma och pappa, ska vi släcka nu eller? Då visade det sig att klockan va en timme för sent, kände mig så duktig :D
Men men, sånt händer ju eller hur :D

Mår illa ännu, glömde dricka, funderar på om jag ska göra det nu eller om jag ska skita i det, kan ju hoppas att det går över till sist, känns lite bättre faktiskt :)

Tänkte ta en bild på ljusen i rummet men det blev inte så bra så skiter i det! Så får se om jag hittar någon gammal eller så tar jag från google :P



Får bli en bild från majbålet förra året, det va en bra kväll :)

xoxo linda