Dagens köp :)

Va ju i Växjö idag och jag hittade en del saker, är ca 1000:- fattigare :P
Tog kort på köpen.


Skor från Deichmann, 299:-


Smycken från Ur och Penn, prislapparna på stämmer inte för det var rea. Totalt gick det på 196:-.
Det är en ring med matchande diadem, navelpiercing och ett par öronhängen.


Två bikini från Cubus. Trosorna ser ju sjukt stora ut men dom är inte alls så stora som dom ser ut.
Den första kostar 118:- tsm och den andra kostar 158:- tsm. Totalt gick det på 276:-


Tre BHar från Gina Tricot. 99:- styck. Totalt 297:-


Näspiercing från Glitter, 25:- Köpte den för att ha i örat för jag har så ont när jag har "stavar" där. Hoppas det blir bättre med den.

Det var allt jag köpte idag :) Såg sån där sak man har uppe i örat och sen hänger den ner där man har hål, funderar på att skaffa mig en sån någon gång, rätt snyggt. Hittade på Ur & Penn så får se :)

Va med Älsklingen innan. Vi gick lite på stan sen drog vi til lägenhetn :)

xoxo linda