Shear Genius

Sitter och kollar på det just nu. Vaknade av att katten var så otroligt jobbig, han är så hungrig typ så han är och tuggar på allt. Sjukt irriterande...
Hade en mysig dröm med, jag hade fått barn. Synd att det inte var så på riktigt.

Idag ska jag dammsuga, kanske träna lite och duscha. Ska tvätta mina bikini delar också så dom går att använda sen :) Måste till Netto och handla också. Mamma ville att jag skulle handla grönsaker för vi ska typ ha pastasallad idag, men vet inte om jag kan bära allt eller om det får plats i moppen. Annars så får jag gå till ICA med My när hon kommer hem. Hon slutar kanske tidigare idag, hon brukar göra det på torsdagar så får se.

Ska kolla på lite inspelningar också hade jag tänkt, ska se två program i datorn också. Men jag tror jag handlar först så jag kan äta frukost, men det löser sig. Måste ringa mamma om pengar också, kan ju inte handla utan det.
Tror jag ska våga mitt hår idag. Vet inte om det kommer att regna imon för vi ska ha orientering på eftermiddagen. Troligen med Älsklingens klass :) Men då kan ju håret förstöras, men vafan :P
Ska kolla tider med UNF också, ska bara komma ihåg det. Får nog skriva lappar på vad jag ska göra idag med så jag vet.

xoxo linda