IDOL!

Kollar egentligen inte så super mkt på det eftersom jag kollar mer på datorn...

Ska snart gå och äta lite tror jag, magen känns lite tom så det kanske e dags? Imon sover jag och sötnosen i Växjö, mysigt :) Men innan det måste jag och My jobba så vi ska göra det först och han får följa med. Problemet är bussarna just nu bara... Vet inte vad hållplatsen vid City Gross heter så måste kolla vid I11 istället. Men det löser sig nog till sist :)

Har varit hemma ett bra tag nu och jag har hunnit duscha, dammsuga, vara med pappa och göra macka till mamma. Duktigt ;) Just det, jag har packat allt som jag kan också, så nu är det bara sminket och hårsaker som ska ner och det tar jag imon på morgonen. Problemet för mig nu är att jag måste ta bussen till skolan -.-' Hoppas bara att min bag går in i skåpet, annars kanske jag får låna Maxis :P Ska nog kolla det nu så jag vet.

Nu ska jag kolla skåpet med Maxi, kolla busstider och äta :)

xoxo linda