Körlektionerna

Hade ju lektion i onsdags och torsdags och jag tycker att det gick bra! Har bokat in 3 till nu och på den första ska mamma följa med och så ska vi göra en planering för dom kommande körlektionerna, så vi vet hur många som krävs, när vi får göra halkbanan, när vi ska göra proven och allt det där.

Hoppas att dom inte kräve 1000000000 lektioner till, är allt annat än billigt att köra ju. Det är rätt dumt, jag är super nöjd med lärarna, speciellt han jag kör med mest. Vi kan prata, skratta och sånt medan jag kör och det gör att det inte blir lika jobbigt. Men nackdelen är ju då att dom vill att man tar så många lektioner så dom kan plocka oss på pengar. Annars är dom väldigt bra!

Men vi får se hur många till som krävs. Fanns ingen tid nästa vecka så måndag vecka 17 har jag min första tid igen, så det blir att köra en del hemma och plugga massa teori. Så fort NP i SV är gjort så kan jag fokusera mer på teorin.

xoxo linda