Oh baby girl

Skrev visst inte något efter VC-besöket... Hade en lektion idag och på lunchen gick jag bort till Robin och Maxi som satt i solen, va ensam från 12 och ville inte vänta på bussen ensam. Och sen fick jag sällskap av Robin till stationen, och sen plockade vi även med Ivandi!

Tog provet, va nog inte där 1 minut ens, så det gick fort! Tyvärr va sköterskan väldigt dålig, har nog inte fått så ont av en sån spruta innan. Har fått ett blåmärke som lägger sig lite nu, och tejpen som dom sätter över pappersbiten tål jag inte och är väldigt röd just nu. Går väl över till imon :)

När jag kom hem efter det så har jag varit ute med katterna, dammsugit och suttit med NP i SV hela kvällen och nu tror jag att jag har koll på vad jag ska säga. Blir att plugga massa imon med, sen ger jag mig på körkortet mer så jag får det innan sommarlovet!! Annars blir jag arg... Nu hade jag tänkt kolla lite på TV tror jag, blev sugen att se lite film.

Kommer göra lite inlägg till för jag har nog 2 "punkter" kvar att ta upp! Tycker det är lite svårt att skriva för naglarna har blivit för långa, får ta och fixa dom någon dag. Blir några extra bokstäver så har fått sudda en del...

Imon är det NP i ENG, den muntliga och jag hoppas att jag och Elin blir först så att den är gjord, tycker det är lite jobbigt. Men känner mig lite mer trygg när det är Elin, slipper man få någon man hatar!
Bilder kommer...

xoxo linda