No one knows how it's like

Va uppe och störde My ett tag innan. Hon kan ju inte sitta och plugga jämt, så jag tyckte jag kunde komma upp och ge henne en oönskad paus. Snäll och omtänksam syster, right? ;) Men vi har diskuterat veckan och helgen lite, samt present till Nils. Kan ju meddela att vi inte kom fram till någonting. Oj vad vi är lika ibland, jag och My.

Blev sugen att kolla på The O.C. just nu bara för att en annan sitter hemma och kollar på TV serier. Man kan inte låta bli att längta. Men det får bli någon annan dag! Får se vad jag gör imon! Funderar på om jag ska ta den vanliga bussen hem imon, stannar och shoppar lite och sen får My hålla plats på bussen. Annars åker jag hem runt kvart över 2, men funkar ju det med. Men vi får se :) Fick ju studiebidraget idag och lönen förra veckan! Men måste ta och spara lite, alltid kul att ha!

Tänkte trotsa snön imon med och ta på mig ett par klackar. Vet inte vilka ännu, men det löser sig! Har någon/några bilder från förra veckan och idag, kanske ska ta och ladda upp dom. Är värdelös på att ha bilder i mina inlägg...

xoxo linda