Snart sängen!

Tycker det är rätt tråkigt att gå och lägga sig i en kall och tom säng. Att ha någon att dela säng med är nästan alltid bäst! Men ibland är det skönt att sova själv också, ingen som pratar i sömnen, slår dig i sömnen eller tar all plats, killar är så underbara ibland...

Det var väl egentligen inte det jag skulle skriva :P Har ganska precis läst ut HP och den var ju självklart bra!! Är sugen på att se filmen nu men det kanske jag gör när jag kommer hem imon :)
Nu ska jag börja läsa HP 2

Gillar omslagen på dessa versioner av Harry Potter :) Den är nästan lika tunn som HP 1 så det går nog fort, ca 250 sidor!

Ska samtidigt läsa denna:

Ingen aning om vad den handlar om, men jag tror jag får reda på det snart för det är inte ens 100 sidor att läsa. Skit tunn bok, när man ser den kan man nästan läsa ut den på en dag. Är dock lite för liten text för att mina ögon ska orka långa perioder, men det kommer gå bra! Ska göra en bokrecention till vecka 5 och får frågorna nästa vecka, så behöver egentligen inte stressa!!

Gick ju igenom mina läxor och några foton innan på fotolektionen och han sa att jag kan få bra betyg i det, så då sattsar vi på ett VG i Foto A tycker jag :) Har 3 uppgifter jag kan försöka förbättra för att få större channs, men jag hade alla förutsättningar för att få ett bra betyg sa han. Känns som att jag behövde höra det :) Fick veta att jag bara fick G+ på min engelska redovisning om Sverige, ganska missnöjd där faktiskt. Själv hade jag hoppats på ett VG för vill verkligen ha det som slutbetyg i ENG-B.

Usch, det är sånna här tankar som kan dyka upp på kvällarna när man är ensam. Ska ju inte behöva tänka på skolan precis innan man går och lägger sig ju :( Känner att jag har börjat ställa ännu högre krav på mig sen jag började på gymnasiet. Och eftersom jag tycker att jag fick så bra betyg i 1an vill man ju gärna få bra nu med, även om det är några B-kurser.  Nej nu måste jag sluta!!!!

xoxo linda