Sträckte nacken...

Skulle sträcka lite på kroppen, då fick nacken kramp, gör så förbannat ont just nu!!!

I alla fall, stack till Grönkulla innan och skulle fixa mina tider inför praktiken, då hade läraren glömt schemat hemma men han sa att jag börjar 8 i alla fall. Men ska dit 1 februari för då är vi lediga. Och får sällskap också, Emelie joinar mig :D
Pappa hämtade mig runt halv 3 så har inte varit hemma så länge.

Just nu ska jag fylla i APU formuläret som lärarna ska ha, sen ska jag läsa lite i HP för efter det så ska jag ge mig på teorin hade jag tänkt. Eventuellt så har jag HP 2 jämte sängen om jag vill läsa något annat. Men vill verkligen ta tag i detta nu! När jag är 18 ska det inte ta lång tid innan jag har klarat alla proven :D *hoppas jag*

Kom på att om man inte ser min nya design då tryck bara på F5 så ska den nog dyka upp :) Den är tråkig men lite bättre än den förra, och den är väl kanske bara tillfällig. Ska hitta nya bilder till min header någon dag med, är inte nöjd.... 

xoxo linda