HELG!

Igår va jag och My hos Martin och träffade hans syster + pojkvän och deras vänner. Jag hade faktiskt riktigt kul, 5 stack för dom skulle ut i Växjö, så jag och My stannade kvar med hans syster + pojkvän och 3 av deras vänner. Kom hem lite efter 2, då kollade jag på Full Frys och åt ostbågar!

Vaknade innan 10 idag, tycker jag kunde sova längre men det ville inte kroppen så har varit vaken sen dess. Idag så ska vi göra lite nytta. Snart så åker i alla fall jag och mamma till tippen, sen blir det mat och efter det åker vi till IKEA :) Började läsa HP3 igår, åh så glad jag blev :D Jag vet att det är fånigt att bli så glad över det, men pga allt med körkortet, skolan och Martin så har allt sånt fått vänta. Men nu är jag klar med teorin, skolan är bara 1 vecka kvar (har en uppgift att lämna in, som jag egentligen inte behöver göra) och när Martin har skickat rätt låt till mig så är jag klar med alla hans filmer! 4 av 5 är helt klara. Det känns bra faktiskt.

Bilder på shoppingen kommer upp sen, även någon bild på hur jag varit klädd.

xoxo linda