The sun will always shine

Har varit vaken sen halv 11 ungefär. Är ännu värre idag än va jag va igår. Vet inte om jag har slagit bort lite hörsel på ena örat eller om det bara är lock så jag hör sen igen, jobbigt oavsett. Har legat i mitt rum sen jag vaknade, har bara hämtat lite att ära. Vill ju inte att hela familjen ska bli såhär så jag gömmer mig här!
Tycker att det suger för vädret är jätte härligt! Satt ute på altanen med katterna i solen, varmt och skönt!

Ska nog gå och äta lite snart igen och sen måste jag ge mig på media uppgiften. Det är bara sammanställningen kvar nu och det hoppas jag går fort. Det blir inte alls snyggt, men det blir i alla fall något. Sen ska jag ta och duscha, och hoppas på att man är bättre imon, sista praktikveckan då ju.

Kanske bäddar ner mig med mysiga filmer, måste läsa teori och plugga NK också, men det går nog bra! Undra om man blir lite bättre om man dricker varmt, kanske blir lite varm choklad och te idag...

När jag packade i torsdags så ville Göran följa med.
Kommer kanske bilder senare sen på kläderna jag har haft på mig under veckan, men vi får se.

xoxo linda