Skor

Dessa skor är från Skopunkten, och jag köpte mig ett par för säkert ett halvår sen. Folk kollade då väldigt snett på mig, kan kan ju inte sticka ut här i Växjö. Men det fula är att nu är det några stycken som har köpt precis likadana, och då förstår jag inte vad jag gjorde för "fel" när dom först kollar snett på mig och sen köper likadana 6 månader senare? Klart dom får köpa såna, jag skiter i vilket, men något fel måste det ju va?
 
Platåskor över huvudtaget har blivit väldigt populärt, så jag förstår inte varför folk kollar på mig när dom själva använder såna skor. Väldigt udda...
 
Själv älskar jag platåskor och har runt 5 par, vilket egentligen inte är så mycket, hade gärna haft fler! Men jag förstår att skorna är poppis, väldigt snyggt! Men döm inte mig när ni är likadana! Just sayin... Inte för att någon av dom som glor läser detta, men ändå!
 
xoxo linda