And I want a ticket to go anywhere

Har gjort lite på samhällsuppgiften nu, kommer nog bli klar i tid, ska göra lite på den imon med för då skulle vi ju haft den lektionen. Ska se vad jag ska göra för att få ett ännu högre betyg, såg att han hade kommenterat det. Ska även göra skitbra på religion så jag slipper pendla mellan två betyg, man vill ju ha det högre!
 
Satt även och kollade på cdon.com för det finns en del filmer och serier jag vill ha och dom fanns rätt billigt där. En HP box kostar 279:- vilket är riktigt billigt för alla 8 filmer. Dom vi har är mammas så jag måste ju ha egna när jag flyttar hemifrån, så ska nog köpa den boxen rätt snart. Sen vill jag har PLL s 1 +2, OTH s9, Sagan om ringen 1-3, Transformers 1-3 och Kyle XY s3. Har lite att beställa sen när pengarna har kommit, men ska även betala till mamma och så åker ju vi till Göteborg nästa måndag. Ska även bli Ullared någon gång innan studenten, men det kanske vi kan ta efter lönen kommit i maj.
 
Igår när vi åkte hem från Växjö så hade vi igång radion och då startade DENNA låten. Lyckades inte få den från Youtube så det blev spotify istället. Låten heter Fast car och det är Tracy Chapman som sjunger den.
 
Snart ska vi ut och gå en runda. Vädret är fortfarande väldigt skönt, vilket känns riktigt bra!
 
xoxo linda