Lördagsmys?

Har inte orkat skriva och har inte haft tid hela tiden heller. Va ju på IKEA igår men köpte inget som är värt att visa så det struntar jag i. Träffade Tonie på ICA så vi ska träffas någon dag, har inte gjort det riktigt i år. Runt halv 7 kom Janeth och vi pratade massa skit och dansade. Runt 11 tiden blev vi sugna på att åka pulka så vi frågade runt massa folk men ingen hade. Konstigt? En sa att han hade men han va på fest hos någon annan så det va nog inte hans, men ett kul telefonsamtal blev det :) Det slutade med att vi inte åkte pulka :(
 
Idag har jag mest varit hemma, plockat lite och kollat på en film jag spelade in förra veckan. Hämtade mamma i Växjö runt 6, vi handlade och sen va det bara att åka hem och laga mat så vi blev klara innan Melodifestivalen. Min favorit, Ulrik Munther gick direkt till final så jag är riktigt nöjd nu! Ringde och SMSade in min röst på honom.
 
Har startat Grease 1 och funderar på vad jag ska göra... Vet inte om jag ska plugga eller kanske läsa en bra tidning. Ska byta i tvätten i alla fall, det vet jag. Känner mig rätt dålig, skulle försöka få klart resten av alla bilder till mitt PA men har inte gjort det alls, ska se om jag kanske kan fixa lite imon men annars måste jag ligga i med det i veckan! Ska helst va klar nu i februari, så det blir lite att göra... Får ta och gå igenom lite med hur många bilder jag ska ha och sånt igen för jag känner att jag troligen inte kommer hinna.
 
xoxo linda