Onsdag!!

Det va väldigt trevligt i måndags och maten va väldigt god! Följde med hem och vi gick och la oss nästan direkt.

Igår gick jag till Rickards syster och lekte med det äldsta barnet, väldigt mysigt och roligt :) Sen hem och ladda om inför min sista bredvidgång på den nya tjejen, det är så rolig personal så det är lite tråkigt att det inte är där jag kommer att jobba, men vi syns ju ändå.

Idag har jag dammsugit, duschat och håller på att tvätta, roliga saker... Tänkte ge mig på lite skolarbete nu med.
Igår när jag gick och la mig började jag få ont i ryggen och när jag vaknade första gången i morse så kunde jag knappt resa mig eller vända mig. Och det har hållt i sig ännu, men i vissa lägen känner jag inte av det alls. Svårt att få till någon bekväm ställning. My tror att det är en inflammation i en muskel, hon hade det för ett tag sen, tydligen varade det i en vecka, det klarar jag inte av!! Slog mig nu att vi har gymnastik imon, hoppas det är bättre annars blir det svårt att hjälpa till att ta fram redskap och passa barnen om de behöver hjälp.

xoxo linda