På Radix!

Det gick bra på kliniken och jag var tillbaka på Radix lite innan 10. Idag gjorde bedövningen verkligen ont, när jag fixade ryggen så kändes bara själva sticket, inget mer, så var inte riktigt beredd på detta. Men det gick bra, mådde lite illa när han skulle skära, man känner ju inget så det var det som fick mig att må illa, obehag antar jag. Är fortfarande bedövad så mitt högra ögonbryn går inte att röra på och jag pratar lite otydligt, snubblar lite på orden när det går fort, annars är allt normalt!

När jag såg hur jag såg ut började jag skratta, därav handen på bilden.

Såhär fin ska jag sitta på intervjun vid 17, hoppas det inte påverkar hur det går! Ska ha den långa tejpen/tryckförbandet tills ikväll så jag får i alla fall ta bort den biten innan jag ska till McDonald's, tur det för att se ut sån bland fulla människor känns inte som det bästa! Stygnen ryker om en vecka och denna gången ska det gå bättre, det måste det. Jag vill inte gå runt med ett ärr som är tre gånger större än vad det var från början, speciellt inte i ansiktet. Men denna gången blev det 5 stygn istället för 1 så det borde bli bättre.

Ringde även till kommunen för att få prata med en angående ett eventuellt jobb som mamma hittat. Timvikarie på ett korttids boende för handikappade, vill egentligen inte vara inom vård och omsorg för jag tycker helt enkelt synd om dom som bor där, hur glada dom än är. Men det kan vara givande och bra för mig, plus att jag behöver öka min inkomst så vi får väl hoppas att det blir något ändå :) Men ska återkomma på måndag för det var möten hela dagen.

xoxo linda