Sen sist!

Igår var det gymnastik på förmiddagen och efter det åkte jag och mamma till mormor för att äta våfflor. Min kusin var där med sin familj så det blev lite "bebisgos", kan ju inte riktigt kalla det så för hon är 1 år. Runt 6 ringde McDonalds och frågar om jag kan jobba 23-04 istället för 1:30-4:30, vill ju ha pengar och ogillar att neka jobb så givetvis tackade jag ja! Så det var bara att åka hem och försöka sova, gick sådär. Mötte R vid lägenheten så han kunde sova där med mig när jag har slutat.
 
Det gick bra att jobba trots att jag var trött, men så skönt att slippa åka hem. Och idag har vi inte gjort alls mycket, han körde runt halv 11. Jag har beställt 4 plagg från Fokiwa för det var 70% rea där så jag "sparade" ca 900:- så jag är nöjd! Har även diskat lite.
 
Nu ska jag klä på mig och gå till bilen för My kommer snart till stan och då ska vi åka och jobba. Det brukar ta ca 2 timmar men nu ska vi göra lite extra så tar väl 2,5 eller något, rätt segt. Sen blir det troligen att hem och plugga, måste börja läsa ena boken! Kommer aldrig att bli klar annars... Har hela måndagen och tisdagen fri så då måste jag också sitta med det.
 
På tal in något helt annat. Beställde alla HP böcker (vuxen) i söndags (tror jag) och det har fortfarande inte hänt något. Jag har fått en orderbekräftelse men inget annat om att det har lämnat lagret eller så. Tycker det är riktigt dåligt så ska mejla dom sen eller imon. Tur att jag tog på faktura denna gången så jag inte blivit lurad på pengar i alla fall.
 
xoxo linda