Shopping!

Tråkigt nog så har jag vuxit ur mina mammabyxor så kan egentligen bara ha mina leggings då jeansen trycker obehagligt och gör mig illamående. Det är tråkigt på olika sätt, delvis är det tråkigt att se hur man gått från storlek 34/36 till 40 i byxorna men det är också sura pengar. Känns så onödigt att betala flera hundra för ett plagg du bara ska ha ett par månader... nu hoppas jag att jag inte blir bredare eller får tjockare lår för då måste jag köpa ett par till. Hoppas som sagt att det är mycket vätska och inte fett. 

Dom är mörkare egentligen men blev för mörkt på bilden. Dessa är då i storlek 40 och kostade 299:- skulle vilja ha ett par hel svarta också men ska nog kolla hemsidan eller något. 

Blev även nya BHar då dom jag köpte sist börjar bli lite för små. Får nästan 4 bröst och så sitter dom rätt hårt runtom så gick upp en storlek till i omkrets. Lite ångest även där då dessa är i 80 och jag hade 70 förr, men blir ju lite så för magen växer uppåt. 
Den översta är en vanlig BH med en tunn vaddering. Den understa är en blå/grå amnings BH som även den är i 80. Jag har aldrig haft en innan och har inte tänkt köpa heller då jag inte vet hur stora dom är när det väl är dags, men har haft ont av bygeln som finns i mina vanliga BHar så tänkte prova. Skön va den men mindre snygg... får duga!

Och så blev det 2 böcker. Boken "Föda utan rädsla" har jag hört positivt om i andra bloggar så den är jag sugen på. Eftersom jag helt plötsligt blivit rädd för att föda pga det jag skrev i föregående inlägg så känns det ändå bra att läsa på och vara så förbered jag kan om bebisem nu skulle titta ut tidigare. Men även om den kommer som beräknat så är det bra att ha läst dom tror jag. Boken till höger har jag inte hört talas om innan men ska ändå bli intressant. 

Och dagens mage:

Har beställt 4 böcker till som jag hoppas kommer denna veckan, så jag visar upp dom när dom kommit helt enkelt :) 
Och anledningen till att jag skrev "moster" i en av rubrikerna var att hon inte blivit det än, i fall någon skulle tänka på det! 

xoxo linda