Måndag!

Idag har det inte varit mycket aktivitet. Efter 3-tiden tog jag med mig My till Växjö för jag behövde prata med chefen om ett "förslag" inför mammaledigheten. Det fick snabbt och bra så ska fixa det ikväll eller imon. Sen stog vi på Mys jobb i typ 2 timmar och pratade med hon som jobbade, super trevligt! ☺

När vi kom hem blev det mat sen åkte jag till J för att hjälpa till och måla, vi ska flytta om alla rummen inför bebis ankomst så lika bra att börja med det nu medan jag inte lider allt för mycket av mina krämpor. Vill helst inte bo här, vill ha närmre till familjen, men hittat vi inget nytt så måste jag ju flytta in hos J. 

Efter målningen kom min kusin så gick hon och jag en sväng, slutade med att vi gick till hennes mamma (min moster) och pratade där länge. Hennes ena katt har varit borta några dagar men det slutade lyckligt för när vi satt och pratade hörde dom någon som skrek och då va det kissen som äntligen hittade hem. Va jättekul att se faktiskt :) 

Är kvar hos J men ska sova hemma inatt så får nog röra mig hemåt snart.

xoxo linda