God natt!

Har inte skrivit på ett tag för det händer inte mycket. I helgen va jag hemma och sov även där en natt med mina älskade fyrbentingar ♡. 

Just nu ligger jag på soffan och ska försöka sova, mår inte så bra. Sover en del på soffan för den är hårdare och inte så låg som sängen, vilket är bra för det underlättar massor. Brukar gå in till sängen mot morgonen sen. 
Och varför jag inte mår bra vet jag inte, känt mig lite konstig sen i eftermiddags och nu ikväll blev det värre, ont i magen och illamående. Hoppas lite sömn hjälper för jag har ingen tid eller lust med att bli sjuk. Det går jag inte med på! 

Imon ska jag hem en vända, funderar på att sova där också, får passa på medan man kan liksom. Plus att J har barnen denna veckan så det är skönt att komma ifrån och få vara själv. Mysa med katterna och tjattra med familjen. 

xoxo linda