Tisdag

Har inte hunnit skriva på ett tag tyvärr. Minns inte när jag skrev sist men i fredags va det dags för babysim steg 2 och det gick bra! Jobbade sen 1-4. Lördagen gick vi ut och gungade lite och sen skulle vi gå och bada, men barnpoolen va så kall att lillan till sist höll på att bryta ihop och då doppade hon nästan bara benen. Så vi gick hem och jag gick och la mig för jag skulle jobba 22-5. Pga många anledningar så va det kaos och jag fick till sist gå hem strax efter 7. På söndagen åkte vi sen till Js föräldrar.

Igår va vi bara hemma, jag och lillan. Till lunch blev det detta:

Till mig blev det kyckling i tomatsås med basilika, och egen klyftpotatis och morötter i ugn.
Ellie fick kokta morötter och potatis med biffstroganof (stroganoffen va en burk). Det var rätt gott men pappa gör det mycket bättre.
Ska försöka ge mig på falukorv i ugnen och potatismos idag.

Idag myser jag runt i detta:

Är så fruktansvärt kallt här hemma, elementen funkar inte, som vanligt. Vintertid är det hemskt här, måste säga till hyresvärden.

Gjorde ju mammografi förra veckan och fick ett snyggt blåmärke som börjar bli mer grönt nu. Har även fått ett stort på knät som nästan är svart, ser dock väldigt ljust ut på kortet. Spännande jag vet.

Har fortfarande inte fått höra hur provet gick så jag tar för givet att allt är lugnt, annars hade dom hört av sig fortare. Ska även prata med VC om en tid som jag fortfarande inte fått trots att det gått 1.5 månad sen jag bad om en ny, riktigt dåligt. Ska eventuellt be dom kolla min axel med, haft problem i typ 3 månader nu vilket gjort att kag använt den andra mer och börjat få problem med den med.

xoxo linda